دسته‌بندی نشده

دستگاه فایبر برش اتاقدار

بر اساس پروتکل های ایمنی در دستگاههای برش لیزر در توانهای بالای 3 کیلو وات سازندگان و تولید کنندگان دستگاهها میبایست از اتاقک های فلزی و طلقهای محافظ در برابر تشعشع لیزر استفاده نمایند .

این دستگاهها در عین حال که برای کاربر و افراد نزدیک به دستگاه ایمنی بالاتری ایجاد میکنند ، دارای مشکلاتی از نظر دسترسی اپراتور به میز برش نیز هستند . بدین منظور در طراحی این دستگاهها استفاده از میز دوم جهت قرار دادن ورق جدید و تخلیه ورق برش خورده داخل اتاقک پیش بینی شده است .

همچنین برای رویت داخل اتاق محافظ دستگاه مجهز به دوربینهای مداربسته با وضوح بالا بوده و اپراتور با استفاده از مانیتور دستگاه فرآیند برشکاری را رصد میکند .

میز و شاسی دستگاه نسبت به نوع فلت آن بسیار مقاوم و سنگسنتر ساخته شده و لرزش دستگاه به حداقل رسیده است . درب دستگاه از سمت اپراتور امکان دسترسی به میز کار پس از فرآیند برش را فراهم کرده و در صورت نیاز به تعمیرات و یا تعویض لنز این درب بسیار موثر میباشد .

تعویض میز کار با جک پنوماتیک یا هیدرولیک بوده و میتواند نسبت به توان دستگاه و وزن ورق تغییر نماید ، در این فرآیند با تنظیم و انتخاب یکی از کلیدهای کنترل دستی براحتی اپراتور ورق جدید را با برش خورده جابجا کرده و کمترین زمان را در فرآیند برش صرف میکند .

نسبت به نیاز مشتری این نوع دستگاه در عرض 1500 و 2000 میلمتر و در طولهای 3000 و 4000 و 6000 میلیمتر در دسترس و قابل ساخت میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *