دسته‌بندی نشده

کسب و کار با دستگاه برش لیزر تا 50 میلیون تومان

دستگاه برش لیزر امروزه تبدیل به یکی از پرکاربرد ترین وسایل و ماشین آلات صنعتی است به طوری که از هر 6 صنعت 4 تای آن نیاز به دستگاه برش لیزر دارند . دستگاه های برش لیزر برای شضروع صنایع مختلف بسیار کارآمد هستند از طرفی هم این دستگاه ها می توانند صنعت پر رونق و پر درآمدی را ایجاد کنند . در این مقاله می خواهیم صنعت و کار هایی که با 50 میلیون تومان می توان با دستگاه برش لیزر را اندازی کرد را بررسی کنیم . 

1.صنایع چوب

صنایع چوب یکی از هزاران صنعت است که نیاز به دستگاه های برش لیزر دارد و کارایی دستگاه برش لیزر در این صنعت محدود به برش چوب نمی شود و  در بخش حکاکی روی چوب هم کارایی دارد . تابلو های چوبی به دلیل زیبایی و استفاده از رنگ طبیعی چوب برای بسیاری از مردم محبوب اند .بسیاری از شرکت های بزرگ برای برند سازی از تابلو های چوبی استفاده می کنند . ساختن ماکت های چوبی کاربرد های دیگری است که دستگاه برش لیزر در صنعت چوب دارد و محصولات این بخش بیشتر مورد استقبال دانشجویان است  به این دلیل که دانشجویان نیاز به ساخت ماکت برای پروزه های دانشگاهی دارند و اغلب این ماکت ها با چوب و پلاستیک ساخته می شود . اسباب بازی های چوبی از قدیم تا الان مورد علقه کودکان بوده است و امروزه اسباب بازی های چوبی برای ساخت نیاز به دستگاه های برش لیزر دارند این نوع اسباب بازی ها هیچ ماده یمیایی و مضر در ساختار خود ندارند و همین باعث می شود که این اسباب بازی ها محبوبیت و کاربردی بین کودکان و والدین  داشته باشد . تابو های چوبی که چهره افراد روی آن حکاکی شده باشد می تواند یک هدیه مناسب باشد که در پروسه تولید از دستگاه های برش لیزر استفاده شده باشد .این ها بخش کوچکی از صنایع چوب هستند که می توان با دستگاه برش لیزر راه اندازی کنید .

2.برش الگوهای خیاطی

یکی دیگر از مشاغلی که می توان با هزینه کم و دستگاه های برش لیزر انجام داد برش الگو لباس است . این صنعت بسیار مناسب برای راه اندازی در خانه با سرمایه کم است . اکثر کارگاه های تولیدی لباس در زمان بندی و تحویل به موقع محصول دچار مشکل می شوند و دستگاه برش لیزر می تواند آن ها را کمک کند تا پروزه های خود را زود تر تحویل دهند و این عمر به دلیل سرعت بالای دستگاه برش لیزر هنگام برش الگوها می باشد. از طرفی دیگر هنگم تولید پارچه در کارخانه نساجی از دستگاه برش لیزر برای ایجاد نقوش روی پارچه ها انجام می شود .

3. حکاکی

حکاکی یکی دیگر از کارهایی می باشد که با دستگاه برش لیزر می توان انجام داد برای مثال حکاکی روی انواع پارچه و ایجاد نقش روی آن ، حکاکی روی شیشه و آینه و ایجاد نقش روی آن و ساخت باکس های کادو تزئینی این ها هم کارهایی است که می توان با دستگاه برش لیزر و سرمیه اولیه کم راه اندازی کرد و به درامد بالا رسید  و این کارها را نیز می توان در خانه راه اندازی کرد .بسیاری از افراد هم دوست دارند اسمشان را روی وسایل خود داشته باشند وسایلی مانند لیوان ، کیف پول و… دستگاه برش لیزر این کار را می تواند با بالاترین دقت و سریع ترین زمان ممکن انجام دهد .

4.حکاکی روی سنگ های قیمتی و زینتی 

سنگ های قیمتی و زینتی همیشه با قیمت هایگران در بازار به فروش می رسند خصوصا اگر نقوشی هم روی آن ها حکاکی شده باشد . دستگاه برش لیزر در این صنعت هم وارد عمل شده و حکاکی روی سنگ های قیمتی با دیتگاه برش لیزر جزو کارهای بسیار پولساز است .

اگر به دنبال خرید دستگاه برش لیزر برای راه اندازی کسب و کار خود هستید. 

سایت پدیده رایمون را ببینید . پدیده رایمون فروشنده انواع دستگاه برش لیزر و لوزام یدکی اعم از اپتیکی ، مکانیکی و الکترونیکی میابشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *